Pachetul contine:

• Adevar, minciuna si advertising
• Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului
• Hei, Whipple, incearca asta
• Inovatie in advertising
• Salturi creative
• Pr cu buget restrans

 

Adevar, minciuna si advertising – Arta Account Planningului
Autor: Jon Steel
Numar pagini: 256
Format carte: 16,5X23,5 CM
ISBN: 973-86481-5-7

“Adevar, minciuna si advertising nu este numai o carte extraordinara despre account planning, este, in acelasi timp, o carte extraordinara despre advertising.” – JANE NEWMANN, STRATEGIC PLANNING DIRECTOR, MERKLEY, NEWMANN, HARTY
Cartea urmareste sa familiarizeze publicul cu o fata mai putin cunoscuta a advertisingului „account planningul” fiind prima lucrare dedicata exclusiv acestei discipline controversate. Account planningul are ca unic scop crearea unui advertising care sa suscite reactii favorabile din partea targetului. In timp ce multi din bran[` înc` se mai incapatâneaza sa studieze in amanunt comportamentul consumatorilor, extrapolând tendinte demografice si elaborând tipare comportamentale complexe, Steel propune o abordare a cercetarii consumatorului bazata pe simplitate, observatii de bun simt si creativitate. Autorul prezinta campanii publicitare celebre, urmarind sa evidentieze importanta pe care aceasta disciplina o acorda intelegerii si acceptarii consumatorilor ca parteneri in procesul dezvoltarii advertisingului. Mesajul care razbate din paginile acestei carti este acela ca account planningul bine gândit duce la marketing si advertising mai bune si mai eficiente atât pentru agentii, cât si pentru clienti.

Despre autor

JON STEEL este director de account planning si vicepresedinte la Goodby, Silverstein & Partners, o agentie printre clientii careia se numara American Isuzu Motors, Anheuser -Busch, California Fluid Milk Processors (beneficiar al remarcabilei campanii got milk?), Hewlett-Packard, Nike, Polaroid si Porche.Jon si-a inceput cariera in advertising la 21 de ani, ca account planner la agenuia britanica Boase Massimi Pollitt. A devenit membru al consiliului director inainte sa implineasca 26 de ani. In 1989, el a parasit Marea Britanie, devenind primuldirector de account planning de la Goodby, Silverstein & Partners din San Francisco.Prezentat de revista Adweek drept „Directorul anului de pe Coasta de Vest”, de Advertising Age drept „inovatorul agentiilor” si de San Francisco Focus drept unul dintre „Cei mai destepti 100 de oameni din zona Golfului”, in 1995, a fost inclus de catre Federatia Americana de Advertising in Galeria Marilor Realizari, dedicata directorilor sub 40 de ani.

Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului

 

Autor: Al Ries, Laura Ries
Numar pagini: 352
Format carte: 13X20CM
ISBN: 973-86481-6-5

 

“Sfârsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice.”RICHARD W. EDELMAN, DIRECTOR EXECUTIV EDELMAN PR WORLDWIDE

Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului – acela de a construi branduri – si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. Asta se intampla deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand. Numeroase branduri de succes – printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull si Zara – au fost construite fara advertising. Pe de alta parte, advertisingului ii revine misiunea de a intretine un brand, o data ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului.

Indrazneata si accesibila, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului este o carte menita sa zguduie din temelii lumea actuala a marketingului.

Despre autor

Al Ries este unul dintre cei mai mari strategi de marketing din lume, creator al conceptului de pozitionare (impreuna cu Jack Trout). In 1999, revista PR Week l-a nominalizat ca fiind unul dintre cei 100 cei mai influenti oameni de PR ai secolului 20. Cartile sale genereaza un enorm interes in cadrul comunitatii oamenilor de marketing din intreaga lume. Fiica lui Al Ries, Laura Ries, este partener la firma de consultanta Ries & Ries. Este frecvent invitata in calitate de brand expert in emisiuni despre marketing pe FOX News, CNBC si CNN. De asemenea, ea scrie pentru New York Times, Wall Street Journal, USA Today, Associated Press si Advertising Age.

Al Ries si Laura Ries ofera consultanta pe strategie de marketing si branding companiilor din grupul Fortune 500.

Hei, Whipple, incearca asta! Un ghid pentru a crea reclame de exceptie

 

Autor: Luke Sullivan
Numar pagini: 368
Format carte: 17X24CM
ISBN: 973-87488-0-1

 

„Cea mai plina de informatii si mai placuta carte despre viata, asa cum este ea in departamentul de creatie al unei agentii de advertising. Chiar si un account va putea sa creeze reclame de exceptie dupa ce o va citi.“ TIM DELANEY, LEAGAS-DELANEY, LONDRA

Citind aceasta carte vei descoperi secrete incitante despre campanii celebre de advertising, te vei delecta cu exemple de reclame alese de Luke Sullivan ca fiind reprezentative pentru fiecare gen: print, radio, TV si outdoor. Vei putea folosi aceasta carte ca pe un manual haios, presarat cu glume si povestioare traite de un autor celebru de campanii de advertising, care a petrecut mai mult de douazeci de ani lucrand cu pasiune in aceasta bransa.Vei afla ca advertisingul face ca toti oamenii care se dedica lui sa se simta parte dintr-o mare familie, o echipa care trebuie sa functioneze la fel de bine la toate nivelele, pentru a-si atinge scopul final: o reclama de exceptie. Citeste „Hei, Whipple, incearca asta!“ si vei invata sa creezi un spot TV, un print, un radio sau un outdoor, dupa reguli sau incalcand regulile, si iti va face placere. Cartea te va conduce prin culisele unei agentii de advertising, te va face sa simti fascinatia unui departament de creatie si te va indemna sa visezi ca poti lucra si tu intr-un astfel de mediu.Pana la urma esentialul este clar: 1. „Fii cat mai simplu.“ 2. „Vei avea un succes nebun daca cititorul reclamei tale ramane cu un singur lucru in minte.“, dupa cum spune Luke Sullivan.Trebuie sa alegi regula 1 sau regula 2.

Despre autor

Luke SullivanDirector de creatie la WestWayne Advertising, AtlantaLuke a venit la WestWayne in 1998, dupa 10 ani petrecuti la foarte bine cotata agentie din Minneapolis, Fallon McElligott, unde a fost cel mai bun copywriter pentru United Airlines. Inainte de asta a fost vicepresedinte la The Martin Agency din Richmond, Virginia. Si-a inceput cariera ca invatacel al lui Tom McElligott, la Bozell & Jacobs. Cei 20 de ani ai sai de experienta includ lucrul cu clienti precum Miller Lite, Time, Lee Jeans, US West Communications, Ralston Purina, Porsche si Maserati. La WestWayne, Luke se ocupa personal de partea de creatie pentru toti clientii. Luke este autorul cartii „Hei, Whipple, incearca asta“ si a fost nominalizat de doua ori de catre Adweek ca fiind unul din cei mai buni 10 copywriteri ai Americii. Luke a fost premiat de peste 20 de ori la cele mai prestigioase concursuri internationale de advertising: D&AD, din Londra, la Cannes si la One Show.

Inovatie in advertising – Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI

 

Autor: Jim Aitchison
Numar pagini: 480
Format carte: 13 x 20
ISBN: 978-973-87488-9-7

 

Retiparita de 10 ori in patru ani, iar acum aparuta intr-o varianta revizuita si imbunatatita, aceasta carte clasica este si astazi un ghid definitoriu, care te indruma pas cu pas in crearea unor print-ad-uri inovatoare. Inteligent strucurata, cartea trateaza o gama larga de probleme din sfera advertisingului, de la modul in care functioneaza advertisingul pana la schimbarile care intervin in strategiile de construire a brandului, de la modul in care poti gasi o idee pana la modul in care grafica si textul pot fi imbinate mestesugit.
INOVATIE IN ADVERTISING expune o antologie de idei si sfaturi practice, stimulatoare si adesea controversate, apartinand unor maestrii in domeniu, precum David Abbott, Bob Barrie, Nick Cohen, Tim Delaney, Neil French, Gary Goldsmith, John Hegarty, Lionel Hunt, Bob Isherwood, Bill Oberlander, Indra Sinha si multi altii.
Evitand tonul obtuz in care sunt scrise majoritatea manualelor de sfaturi practice, Jim Aitchison, fost practician de succes in domeniul advertisingului, dezvaluie in aceasta carte culisele procesului de creatie in agentii renumite in toata lumea, ce isi au sediile centrale in Statele Unite, Marea Britanie, Asia sau Australia.

“O lucrare absolut formidabila! In zilele noastre, tinerii copywriteri si art directori beneficiaza de foarte putine cursuri de perfectionare dupa ce se angajeaza la o agentie, iar cartile de acest gen ne fac o adevarata favoare tuturor celor din bransa.” – ADRIAN HOLMES,Chief Creative Officer, Lowe & Partners Worldwide

Despre autor

Jim Aitchison, de origine australiana, a indeplinit in trecut functia de creative director in cadrul legendarelor agentii de advertising The Ball Partnership si Batey Ads. A câstigat sute de premii (multe dintre ele pentru reclamele realizate in limba chineza), si a participat, ca membru al juriului, la unele dintre cele mai cunoscute festivaluri de specialitate din lume. Dupa o cariera de 20 de ani in advertising, Jim Aitchison este acum scriitor. Cele trei lucrari de specialitate publicate in seria Cutting Edge, al carei autor este, au devenit lucrari de referinta In domeniul advertisingului si best-seller-uri internationale.

Salturi creative – 10 lectii de advertising eficient inspirate de Satchi & Saatchi

 

Autor: Michael Newman
Numar pagini: 396
Format carte: 13X20CM
ISBN: 978-973-87488-2-8

 

SALTURI CREATIVE este o introspectie de prima mâna în creatiile uneia dintre cele mai mari agentii din lume: Saatchi & Saatchi; cartea prezinta strategiile, gândirea creativa si povestile din spatele câtorva dintre cele mai de succes campanii de advertising din lume.

Lectiile sunt universale. Metodologiile sunt globale. Este o carte despre puterea transformatoare a ideilor, indiferent de locul din care provin.

“Advertisingul este distrus, iar Michael Newman e hotarat sa-l repare. Cartea lui interesanta si bine scrisa va reprezenta un mare pas în orientarea advertisingului în directia corecta.” AL RIES, PRESEDINTE RIES & RIES, COAUTOR AL CARTII “POZITIONAREA”

“Cartea este o lectura absolut obligatorie pentru oricine doreste sa stie cum este creat advertisingul de calitate.” JIM AITCHISON, AUTORUL CARTII “HOW ASIA ADVERTISES”

“Uaaau. Dupa ce vei citi acesta carte vei gandi altfel. Ca om de creatie vei pretui mai mult ideile. Ca om de marketing vei cere mai mult agen]iei cu care lucrezi. Iar ca tanar aspirant vei avea ocazia sa înveti cele mai importante10 lectii de advertising.” ANATOLI CIUCUROVSCHI, GROUP CREATIVE DIRECTOR, SAATCHI & SAATCHI ROMANIA

Despre autor

MICHAEL NEWMAN este unul din cei mai mari oameni de creatie pe care i-a dat Australia. În calitate de Creative Executive la Saatchi & Saatchi, din 1996 pâna în 2001, el a condus agentia în topul celor mai creative si a initiat perioada ei cea mai puternica de dezvoltare si succes financiar. În aceasta perioada, Newman a adus acasa o multime de Lei de la Cannes, incluzând singurul Aur al Australiei (si al retelei Saatchi & Saatchi) pentru televiziune în 2001. Bob Isherwood, Worldwide Creative Director Saatchi, l-a descris ca fiind unul dintre “cei mai experimentati si de succes creative directori” din re]ea. El a fost, de asemenea, directorul contului Toyota la nivel global, înainte de a-si lansa propria agentie de consultanta, Brandnewman, în octombrie 2001. Atat ca scriitor, cât si în calitate de Creative Director, Michael Newman a fost apreciat pentru contributia sa la branduri diverse precum Toyota, Qantas, BP, P&G, WeetBix, BMW, Coca-Cola si Microsoft, printre multe altele. A tinut cursuri de advertising în toata Australia si în Asia.

PR cu buget restrains – Strategii rentabile, necostisitoare sau gratuite, prin care sa iesi in evidenta

 

Autor: Leonard Saffir
Numar pagini: 352
Format carte: 16,5X23,5 CM
ISBN: 978-973-88156-0-5

 

Managerii se confrunta din ce in ce mai mult cu situatia in care notorietatea brandului sau a companiei pe care o reprezinta trebuie dezvoltata si pe alte cai in afara de advertisingul traditional.

Iata de ce iti propunem o lucrare care iti arata cum functioneaza PR-ul, indiferent ca lucrezi cu o firma de PR, ai un departament de PR, un singur angajat care sa se ocupe de relatiile publice sau o faci chiar tu.

Problemele abordate in aceasta carte sunt in principal de natura practica, autorul insistand pe aplicabilitatea lor imediata. Studiile de caz (bazate pe experienta directa a autorului sau a unor reputati specialisti in domeniu) ilustreaza dimensiunile, capacitatea de penetrare si forta relatiilor publice. Si, cel mai important, vei sti ce ai voie sa faci si ce nu ai voie sa faci în lumea PR-ului.

Lucrarea se adreseaza atat celor care lucreaza propriu-zis in PR, cat si firmelor care apeleaza la asemenea servicii specializate si care vor sti ce anume sa ceara si cum sa obtina rezultate de exceptie, pentru care vor plati sume de bani mult mai mici.

Despre autor

LEONARD SAFFIR este un reputat specialist în relatii publice si jurnalism, castigatorul mai multor premii in domeniu, cu o cariera extinsa si in zona publicisticii, televiziunii si politicii.