Pachetul contine cartile:
Hoinari prin anotimpuri. Primavara
Hoinari prin anotimpuri. Vara
Hoinari prin anotimpuri. Toamna
Hoinari prin anotimpuri. Iarna

Aveti in fata una dintre cele mai de succes colectii pentru copii din ultimii ani. In anul 2006 au fost alease cartile anului in Germania si pana azi au ajuns la cea de-a 19-a editie. Autoarea se numara printre cei mai cunoscuti ilustratori ai prezentului. Colectia – formata din patru volume, cate unul pentru fiecare anotimp – se recomanda copiilor de la 2 ani pana la varsta scolara, dar si parintilor si bunicilor.

Colectia Hoinari prin anotimpuri dezvolta intr-un mod inegalabil vocabularul, memoria, capacitatea de concentrare si imaginatia copilului.

Cele patru volume ale colectiei prezinta pe rand lumea celor patru anotimpuri: primavara, vara, toamna si iarna. Din acestea copilul invata ce se intampla cu mediul inconjurator pe parcursul anotimpurilor. In cele patru volume revin aceleasi personaje deja indragite de copii din volumele anterioare, ale caror intamplari nastrusnice asteapta sa fie descoperite.

Recenzii:
Toti specialistii recomanda sa petrecem cat mai mult timp cu copilul, dar la fel de important este si ceea ce facem cu copilul, calitatea interactiunii parinte-copil. Colectia Hoinari prin anotimpuri ajuta ca in perioada prescolara timpul petrecut alaturi de copil sa fie mai consistent, activitatile interactive intreprinse pe baza cartilor colectiei fiind o oportunitate pentru dezvoltarea abilitatilor cognitive, socio-emotionale si chiar motrice.
Adina Botis – presedinte APCAR (Asociatia de Psihologie a Copilului si Adolescentului din Romania)

Rasfoind cartile colectiei Hoinari prin anotimpuri impreuna cu copilul, parintele poate crea un cadru intim in care sa-l ajute pe cel mic sa descopere lumea si povestile care se ascund in paginile cartilor. Prin jocuri simple de tipul Spune-mi ce vezi in imagine , Ce face…? , Arata-mi… , Vorbeste-mi despre… , parintele are ocazia sa stimuleze dezvoltarea vocabularului copilului prin introducerea unor cuvinte si expresii noi, poate de asemenea sa faciliteze dezvoltarea capacitatii copilului de a intelege vorbirea si de a se exprima corect in propozitii.
Rat-Tartia Corina – psiholog scolar