Indiferent ca esti specialist in domeniul vanzarilor sau ca manageriezi deja propria firma si esti mereu in cautare de clienti, intotdeauna vei avea nevoie de acele solutii magice care sa te impinga inainte.
Este momentul sa treci de la clientii mici la marile conturi corporatiste. Se pare insa ca marile corporatii au ridicat enorme fortarete impenetrabile in jurul birourilor lor. Numele factorilor de decizie sunt invaluite in mister. Este aproape imposibil sa vorbesti cu o persoana in carne si oase.
Imaginea marilor contracte sau a comisioanelor consistente se invarte in capul tau. Ai da orice pentru o relatie corporatista pe termen lung, cu venituri profitabile si constante.
In plus, daca ai lucra cu firme prestigioase, ar fi o dovada pozitiva pentru alti potentiali cumparatori ca oferta ta de vanzari este de prima mana. Stii ca girul acestora ti-ar simplifica celelalte actiuni de vanzari.

Dar cum patrunzi in aceste mari companii? De ce anume este nevoie pentru a obtine o intalnire cu un factor de decizie? Cum sa intri daca nu cunosti nici macar o persoana care sa lucreze acolo? Sau, daca nu esti chiar pregatit sa ataci acesti monstri corporatisti, cum vei ajunge la firme mai mari decat cele cu care lucrezi azi?

Ei bine, iti vom dezvalui cateva din secretele unice ale vanzatorilor de elita. Citeste lucrarea noastra si vei descoperi cum sa:
Stabilesti ca target conturile unde ai cea mai mare probabilitate de succes
Gasesti numele potentialilor clienti care pot folosi oferta ta
Creezi propuneri de valoare impresionante care sa le atraga atentia
Dezvolti o campanie eficienta si complexa de obtinere a contului
Depasesti obstacolele si obiectiile care iti distrug actiunile de vanzari
Te pozitionezi ca o resursa inestimabila, nu ca un promotor al produsului
Ai intalniri initiale de impact, care pun bazele unei relatii solide
Te diferentiezi de alti vanzatori.

Nici Roma nu a fost cucerita intr-o zi. Asa se intampla si cu marile companii. Acum ai la indemana un instrument indispensabil de lucru, ce poate fi folosit zilnic de fiecare persoana care lucreaza in vanzari si care se confrunta permanent cu noi provocari.